پیش‌بینی‌های پیشگوی معروف بلغاری درباره سال ۲۰۲۱

  • 05 دی 1399 - 20:27
پیش‌بینی‌های پیشگوی معروف بلغاری درباره سال ۲۰۲۱

با وجود گذشت بیش از ۲۴ سال از مرگ پیش‌گوی معروف نابینای بلغاری، پیش‌بینی‌های او هنوز میان طرفداران و مخالفانش بحث‌برانگیز است.

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» از مهم‌ترین پیش‌بینی‌های بابا ونگا، پیش‌گوی بلغارستانی برای سال ۲۰۲۱ نوشته است. بر اساس پیش‌بینی‌های او، سال آینده جهان دچار بلایای بسیاری خواهد شد. ونگا در پیش‌بینی‌های خود به «اژدهای قوی» که زمین را تسخیر می‌کند اشاره دارد که بسیاری این سخن را به‌ تسلط روزافزون چین در جهان تفسیر می‌کنند.

در میان مهم‌ترین پیش‌بینی‌هایی که بابا ونگا قبل از مرگش در سال ۱۹۹۶ برای سال ۲۰۲۱ مطرح کرد، این است که جهان به درمان سرطان خواهد رسید. او دراین‌باره گفت: «روزی فرامی‌رسد که سرطان با زنجیرهای آهن بسته شود.»

این پیش‌گو ادعا کرده که رئیس‌جمهور معزول آمریکا در سال ۲۰۲۱ (که دونالد ترامپ است) امسال از ناشنوایی و بیماری جدی رنج خواهد برد. در عین حال، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در معرض سوءقصد قرار خواهد گرفت و اروپا با حمله شیمیایی شبه نظامیان روبرو خواهد شد.

بابا ونگا همچنین پیش‌بینی کرده که علاوه بر تلاش برای ترور پوتین، یک شهاب‌سنگ غول‌پیکر نیز در آسمان روسیه ظاهر خواهد شد.

بابا ونگا که در سال ۱۹۹۶ و در ۸۵ سالگی درگذشت، پس از آن به شهرت رسید که بسیاری وی را در پیش‌بینی حملات ۱۱ سپتامبر به آمریکا در سال ۲۰۰۱ و انتخاب باراک اوباما به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۰۸ موفق دانستند.

شایعات و داستان‌های بسیاری در مورد این پیش‌گو و فالگیر بلغاری مطرح است. گفته می‌شود او در سن ۱۲ سالگی بینایی خود را از دست می‌دهد و در میان توفان شن، برای مدتی ناپدید می‌شود و پس از بازگشت، توانایی پیش‌گویی پیدا می‌کند.

از دیگر پیش‌بینی‌های مشهور بابا ونگا برای سال‌های آینده، پایان گرسنگی در جهان تا سال ۲۰۲۸ و تبدیل زمین به سیاره‌ای غیرقابل ‌سکونت تا سال ۲۳۴۱ است.

دیدگاه