ابراز امیدواری عضو شورای شهر شیراز به صدور حکم شهردار در روزهای آینده

  • 30 مهر 1396 - 22:25
ابراز امیدواری عضو شورای شهر شیراز به صدور حکم شهردار در روزهای آینده

نوذر امامی عضو شورای شهر شیراز در جلسه علنی امروز شورا ابراز امیدواری کرد که حکم حیدر اسکندرپور شهردار منتخب در چند روز آینده از سوی وزیر کشور صادر شود.

آقای امامی گفت: شورا یکی از نیروهای خوش نام و مجرب شهر به نام جناب آقای مهندس اسکندرپور را که دارای سوابق اجرایی و ظرفیت قابل قبول می باشند برای سکانداری کلانشهر شیراز معرفی نموده که امیدواریم با عنایت به اهمیت زمان و نقش شهردار در پیشبرد امور شهر, در اولین فرصت و ظرف چند روز آینده شاهد صدور حکم وی توسط وزیر کشور باشیم.

علی ناصری سخنگوی شورای شهر نیز در جلسه امروز از تاخیر وزارت کشور در صدور حکم شهردار شیراز ابراز تاسف کرد و خواهان نسریع وزارت کشور در صدور حکم شد.

در روزهای اخیر شماری از اعضای شورای شهر از جمله مهدی حاجتی, ابراهیم صبوری و احمد تنوری از وزارت کشور به دلیل تاخیر در صدور حکم شهردار انتقاد کرده اند.

آقای اسکندرپور ۱۶ مهر جاری از سوی شورای شهر به عنوان شهردار انتخاب شد. وزارت کشور ۱۰ روز فرصت داشته تا حکم او را صادر کند اما هنوز این حکم صادر نشده.

پیشتر نیز عبدالحمید معافیان به عنوان اولین گزینه شورای شهر شیراز برای تصدی شهرداری معرفی شده بود اما وزارت کشور پس از گذشت ۵۰ روز از زمان معرفی او اعلام کرد چون آقای معافیان بازنشسته است نمی تواند شهردار شود.

شهرداری شیراز حدود ۶۰ روز با سرپرست اداره می شود.

 

دیدگاه