تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

بازداشت شماری از کارمند شهرداری‌های زابل و اهواز به اتهام «تخلفات مالی»

  • 12 اسفند 1395 - 11:34
بازداشت شماری از کارمند شهرداری‌های زابل و اهواز به اتهام «تخلفات مالی»

سه کارمند شهرداری زابل در استان سیستان و بلوچستان به اتهام «تخلفات مالی» توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند. همچنین یک تن دیگر از کارکنان شهرداری اهواز به اتهام مشابه بازداشت شد.

هوشنگ ناظری، فرماندار زابل امروز پنجشنبه ۱۲ اسفند به خبرگزاری تسنیم گفت که «سربازان گمنان امام زمان(عج) بررسی سلسله فعالیت‌های مالی تعدادی از کارمندان زابل را از مدتی پیش در دستور کار قرار دادند و با توجه به گزارشاتی که به آنها رسیده بود، بررسی‌ها آغاز شد و با توجه به اینکه به مدارک و نتایج دقیق در رابطه با تخلفات مالی دست یافتند چند نفر را در این رابطه دستگیر کردند.»

اصطلاح «سربازان گمنام» به ماموران امنیتی اشاره دارد.

به گفته فرماندار زابل، «با توجه به اینکه این افراد به احتمال زیاد اعضای یک باند هستند، پیگیری‌ها جهت دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.»

در همین حال هوشنگ شیرمردی، رپیس شورای شهر اهواز در استان خوزستان از بازداشت یک تن دیگر از کارکنان این شهرداری خبر داده است. روز دوشنبه ۹ اسفند نیز چهار تن از مدیران مالی شهرداری اهواز به اتهام تخلف مالی بازداشت شده بودند.

در سال‌های گذشته نیز شهرداران یا کارکنان برخی از شهرداری‌های شهرهای مختلف در ایران از جمله سیرجان در کرمان، بومهن در تهران، منطقه یک مشهد، شهربابک در کرمان، آبیک در قزوین، آستانه اشرفیه در گیلان، رامسر و کتالم و سادات‌شهر در مازندران و… به اتهام تخلف مالی بازداشت شده بودند.

دیدگاه