انتقاد نایب رییس شورای شهر شیراز از وزارت کشور به دلیل تاخیر در صدور حکم شهردار

  • 02 مهر 1396 - 15:29
انتقاد نایب رییس شورای شهر شیراز از وزارت کشور به دلیل تاخیر در صدور حکم شهردار

ابراهیم صبوری نایب رییس شورای شهر شیراز از تاخیر در صدور حکم عبدالحمید معافیان شهردار پیشنهادی شیراز انتقاد کرد.

آقای صبوری، امروز در جلسه شورای شهر گفت: بیش از یک ماه است که آقای معافیان به عنوان شهردار شیراز معرفی شده و وزارت کشور هم باید ظرف مدت ۱۰ روز اعلام نظر می‌کرد اما با گذشت یک ماه متاسفانه هیچ پاسخی از سوی وزارت کشور نیامده و این روند جای نگرانی دارد.

صبوری افزود: از وزیر کشور می‌خواهم هر چه زودتر تعیین تکلیف کنند چون ادامه این شرایط به نفع شیراز نیست.

آقای معافیان ۲۸ مرداد امسال با رای هر ۱۳ عضو شورای شهر به عنوان شهردار شیراز معرفی شد.

نایب رییس شورای شهر شیراز در بخش دیگری از سخنانش در خصوص لیست‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده و در آن‌ها فهرست مدیران جدید شهرداری مطرح شده، گفت: این فهرست‌ها متاسفانه باعث نگرانی مدیران میانی شهرداری شده، من همین جا می‌گویم این لیست‌ها کاملا جعلی است و هیچگونه سندیتی ندارد و به هر کدام از اعضای شورا هم اگر منتسب شده باشد، دروغ محض است.

آقای صبوری افزود: هیچ‌کدام از اعضای شورا در تهیه این لیست‌ها مشارکت نداشته‌اند و قصد چنین کاری را هم ندارند.

او گفت: ما شهرداری را انتخاب کرده‌ایم که به توانایی‌هایش اعتقاد داریم و همه‌گونه حق انتخابی را به شهردار می‌دهیم که خودش مدیرانش را انتخاب کند و من این اطمینان را به مدیران میانی شهرداری می‌دهم که حتی شهردار جدید هم فکر نمی‌کنم قصد چنین کاری داشته باشد و تغییرات را در این سطح بخواهد انجام دهد.

نایب رییس شورای شهر شیراز افزود: اگر مدیران میانی و ارشد شهرداری عملکرد خوبی داشته باشند شک نکنید در جایگاه خودشان حضور خواهند داشت و شهردار آینده هم از خدمات آن‌ها استفاده خواهد کرد.

دیدگاه