اعلام فراخوان جشنواره ادبی «با طبیعت مهربان» در فارس

  • 25 مهر 1400 - 17:51
اعلام فراخوان جشنواره ادبی «با طبیعت مهربان» در فارس

مهرواره ادبی «با طبیعت مهربان» با همکاری اداره‌های کل حفاظت محیط زیست فارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته کودک اعلام فرخوان کرد.

رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست فارس شنبه ۲۴ مهرماه به خبرنگاران گفت: این مهرواره، در دو رده سنی ۷ تا ۱۱ سال نوخوان و نونهال و ۱۲ تا ۱۸ سال به ترتیب در ​ قالب‌های متن ادبی و خاطره و همچنین، شعر و داستان، برای تمام اعضای کانون و دانش آموزان برگزار می‌شود.

زهرا شفیعی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار دهم دی ماه خواهد بود و آثار باید به طور مجزا، در قالب فایل ورد (word) و با اندازه قلم ١۴ و نوع قلم (B Nazanin) به همراه فرم مشخصات از طریق پست الکترونیک به آدرس afarinesheadabi@yahoo.com ارسال شود و در بخش داستان کوتاه اثر باید حداقل ۷۰۰ کلمه باشد.

او با اشاره به شرایط بیان شده در این فراخوان خاطرنشان کرد: این آثار باید توسط خود اعضای کانون و دانش آموزان خلق شده و ارسال تنها یک اثر در هر بخش  پذیرفته می‌شود. 

رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی محیط زیست فارس ادامه داد: با توجه به امکان چاپ آثار برگزیده توسط دبیرخانه مهرواره، دست نوشته‌ها نباید پیش از این در 
هیچ کتاب، مجله و رسانه‌ای منتشر شده باشند.

​به گفته شفیعی، شرکت کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر و محو های محتوایی می‌توانند با شماره تماس ۰۷۱۳۸۳۰۲۴۸۰، داخلی‌های ۲۱۵ و ۲۲۷ و ۳۰۰ تماس گرفته یا به آدرس وب سایت http://Fars.kpf.ir مراجعه کنند. 

رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست فارس یادآور شد: زمان اختتامیه و اعلام نتایج​ نیز ۲۹ دی ماه، هم زمان با روز ملی هوای پاک انتخاب شده است.

دیدگاه