تصادف در فارس ۵ کشته به دنبال داشت

  • 22 فروردین 1400 - 9:16
تصادف در فارس ۵ کشته به دنبال داشت

وقوع ۲ فقره حادثه رانندگی در نقاط مختلف استان فارس، ۵ کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

براثر وقوع ۲ فقره حادثه که یک مورد در محور پر حادثه قائمیه به کازرون و مورد دوم در یکی از محورهای روستایی شهرستان مرودشت اتفاق افتاد، ۵ نفر در دم جان باخته و ۴ نفر نیز مصدوم شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در خصوص حادثه رانندگی در محور قائمیه- کازرون گفت: این حادثه بر اثر برخورد خودروهای وانت پیکان و پژو ۴۰۵ حادث شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، سرهنگ کاووس محمدی افزود: در این حادثه متاسفانه ۳ سرنشین خودروی وانت پیکان در دم جان باختند و راننده خودروی پژو نیز مصدوم و راهی بیمارستان شد.

محمدی خاطرنشان کرد که کارشناسان پلیس علت این حادثه را انحراف به چپ خودروی سواری پژو ۴۰۵ اعلام کرده‌اند.

برپایه این گزارش، رئیس پلیس راه شمالی فارس نیز گفت: برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت در محور مواصلاتی “شمس آباد” شهرستان مرودشت، ۲ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین به علت انحراف به چپ با یک موتورسیکلت دیگر با ۳ سرنشین به شدت برخورد کرد که متاسفانه ۲ راکب (راننده) هر دو موتورسیکلت به دلیل شدت ضربه وارده در دم فوت می‌کنند.

دهقانی با اشاره به مصدوم شدن سه ترک نشینان هر ۲ موتورسیکلت، خاطرنشان کرد: راکبان موتورسیکلت ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی حتما در حین رانندگی از کلاه ایمنی استقاده کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

دیدگاه