آزادی ۷ زندانی توسط کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

  • 11 اسفند 1399 - 14:57
آزادی ۷ زندانی توسط کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: کارکنان این شرکت از ابتدای امسال تاکنون زمینه آزادسازی ۷ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرده‌اند.

احد فتوحی عنوان کرد: موضوع آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد از ابتدای امسال در قالب طرح خورشید خانه و با همکاری دفتر امور بانوان مورد توجه کارکنان این شرکت قرار گرفت و با همت آنان و در قالب کمک‌های داوطلبانه زمینه آزاد سازی زندانیان و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده فراهم شد.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، فتوحی با بیان اینکه کارکنان این شرکت همواره در امور خیر پیشتاز هستند، گفت: در بحث کمک‌های مومنانه به منظور تهیه بسته‌های معیشتی ویژه اقشار کم درآمد، ارائه کمک برای حادثه دیدگان سیل و زلزله و تحت پوشش قراردادن ایتام در قالب طرح اکرام ایتام نیز شاهد مشارکت مناسب همکاران بوده‌ایم که این روند همچنان تداوم دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: علاوه بر آن صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز همواره در امور خیز پیشتاز هستند و مشارکت بالایی در زمینه ارائه کمک‌های خیرخواهانه دارند.

استاندار فارس و نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز با اهدای لوح به مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اهتمام و مشارکت و تلاش‌های انجام شده در زمینه برگزاری رزمایش بزرگ علوی  قدردانی کردند.

دیدگاه