تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

قاچاقچیان چوب‌ در شیراز دستگیر شدند

  • 28 بهمن 1399 - 15:05
قاچاقچیان چوب‌ در شیراز دستگیر شدند

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیراز، اعلام کرد که اعضای یک گروه بزرگ قاچاق چوب‌های جنگلی در این شهرستان توسط ماموران یگان حفاظت آن اداره، دستگیر شدند.

منصور رضایی گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شیراز در قالب ۲ تیم عملیاتی در محورهای سه راهی شیراز، کوار، جهرم و جاده قلات با استقرار ایست بازرسی موفق به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند قاچاق چوب شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی، رضایی افزود: باهماهنگی‌های انجام شده با نیروی انتظامی متخلفان حین انجام عملیات دستگیر و در این راستا دو تن چوب آلات جنگلی قاچاق از چهار خودرو کشف و ضبط شد. 

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز اظهار کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متخلفان از استان‌های همجوار وارد محدوده استحفاظی شیراز شده و اقدام به حمل و جابجایی این محموله می‌کردند که با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت به دام افتادند.

این مقام مسئول همچنین گفت: پس از تشکیل پرونده متخلفان برای طی مراحل قانونی و صدور احکام قضایی به مراجع ذی ربط ارجاع داده شدند.

رضایی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضایی و به منظور حفظ و حراست و جلوگیری از قاچاق چوب‌های جنگلی با تمام توان با متصرفان و سودجویان اراضی ملی برخورد و پرونده آنان نیز خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه