تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

بخش الحاقی بیمارستان اردیبهشت شیراز افتتاح شد

  • 13 بهمن 1399 - 20:43
بخش الحاقی بیمارستان اردیبهشت شیراز افتتاح شد

بخش الحاقی بیمارستان اردیبهشت شیراز با حضور عبدالرضا قاسم‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افتتاح شد.

عبدالرضا قاسم‌پور در مراسم افتتاح این پروژه که با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اجرایی شده است، عنوان کرد: این بخش الحاقی با هدف توسعه گردشگری سلامت ساخته شده است.

قاسم‌پور با بیان اینکه اردیبهشت یکی از بیمارستان های شاخص و مطرح استان و کشور است، اظهار کرد: این بیمارستان برای حفظ و تامین سلامت مردم خدمات ارزنده‌ای در بخش ها و حوزه های مختلف به هم استانی‌ها، هموطنان و گردشگران خارجی ارائه می‌دهد.

وی افزود: مراجعان خارجی بیمارستان اردیبهشت اغلب از کشورهایی همچون عراق یا کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.

معاون استاندار فارس با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد ورود امام(ره) به کشور، خاطرنشان کرد: امام خمینی برای مردم ایران عظمت به ارمغان آورد و مسیر تاریخ را تغییر داد و باعث احیای موقعیت دین و تفکر دینی در دنیا شد.

به اعتقاد قاسم‌پور امام خمینی مسلمانان و مسیحیان و پیروان آیین ها و مذاهب مختلف جهان را بیدار کرد و با کمک مردم نظام اسلامی را پایه گذاشت.

معاون استاندار فارس گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی، ملت ما را با افکار و اندیشه‌های بالا و متعالی خود به ملتی پر انگیزه و پر تحرک و دارای اهداف بزرگ تبدیل کرد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت، عنوان کرد: مردم ایران سلامتی خود را مرهون تلاش و فداکاری ها و ایثارگری‌های آنها به ویژه در شرایط شیوع کویید ۱۹ هستند .

وی توسعه فضای فیزیکی و تجهیزات درمان را زمینه ساز ارائه خدمات مناسب به بیماران و مدیریت بهتر بحران‌ها و بیماری ها دانست و افزود: پتانسیل موجود در بیمارستان اردیبهشت و همچنین تلاش ها و پیگیری های رییس و هییت مدیره این بیمارستان به نجات جان بیماران کمک درخور توجهی کرده است.

قاسم پور گفت : بیمارستان اردیبهشت ۵ سال متوالی عنوان تعاونی برتر را کسب کرده است.

معاون استاندار فارس بیان کرد: سلامت نعمتی مجهول و ناشناخته است و تا زمانی که انسان این نعمت را از دست ندهد ارزش آن را درک نمی کند .

وی ابراز امیدواری کرد: همدلی و همراهی که نا کنون در استان وجود داشته ادامه یابد تا بتوانیم بیماری کرونا را پشت سر گذاشته و گام های بلندتری در راستای سلامت جامعه برداریم.

دیدگاه