تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

کاهش نزاع دسته ‌جمعی در فارس

  • 20 دی 1399 - 11:57
کاهش نزاع دسته ‌جمعی در فارس

معاون پزشکی قانونی استان فارس اعلام کرد که برابر آخرین آمارها، میزان مراجعه کنندگان به مراکز این اداره به دلیل نزاع دسته جمعی، امسال نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

دکتر همایون حسینی‌نژاد گفت: طی هشت ماه منتهی به پایان آبان ۱۳۹۹، تعداد مراجعه کنندگان مدعی نزاع به مراکز پزشکی قانونی در فارس نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷.۹ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از پزشکی قانونی فارس، حسینی‌نژاد گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، ۲۱ هزار و ۱۰۸ نفر ضمن مراجعه به پزشکی قانونی مدعی نزاع بوده‌اند.

وی شمار کسانی که طی همین مدت سال گذشته به مراکز پزشکی قانونی استان فارس مراجعه کرده بودند را ۲۲ هزار و ۹۲۵ نفر اعلام کرد.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: از بین کل مراجعه کنندگان به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی در فارس، ۱۴ هزار و ۴۴۵ نفر مرد و ۶۶۶۳ نفر زن بوده‌اند.

معاون پزشکی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی فارس گفت: براساس آمارهای اعلام شده از سوی سازمان پزشکی قانونی، در هفت ماه منتهی به پایان مهر امسال، فارس بعد از استان‌های تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و آذربایجان غربی، رتبه ششم را در این شاخص دارد.

دیدگاه