سارق خودرو در شیراز ظرف ۱۰ دقیقه دستگیر شد

  • 16 دی 1399 - 15:01
سارق خودرو در شیراز ظرف ۱۰ دقیقه دستگیر شد

فرمانده شهرستان شیراز گفت: سارقی که با روش زورگیری، اقدام به سرقت یک خودرو کرده بود، ظرف مدت کمتر از ۱۰ دقیقه دستگیر شد.

سرهنگ فرج شجاعی، سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال وصول گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی شیراز مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی ۲۰۶ با شیوه زورگیری، موضوع در دستور ویژه پیگیری پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سارق با استفاده از سلاح سرد، راننده را یک زن بوده، تهدید و خورو را سرقت کرده بود، گفت: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که زورگیر قصد سرقت از یک ساختمان نیمه کاره را داشته و پس از اینکه مالک متوجه می‌شود سریعا با سلاح سرد راننده یک دستگاه پژو ۲۰۶ که در آن محل پارک بوده را تهدید کرده و با خودرو از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: ماموران پلیس سریعا طرح مهار را اجرا کرده و در کمتر از ۱۰ دقیقه خودرو پژو ۲۰۶ را در بلوار “رحمت” شیراز شناسایی می‌کنند.

شجاعی گفت: راننده خودرو بدون اعتنا به دستور ایست پلیس، سعی می‌کند که متواری شود اما بعد از طی مسافتی، ماموران خودرو را متوقف و سارق را دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: سارق فردی ۳۶ ساله و از سارقان و زورگیران سابقه‌دار است و در بازجویی اولیه به ۲۱ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و زورگیری در شیراز اقرار کرد.

شجاعی یادآور شد که پس از تکمیل پرونده، این سارق حرفه‌ای به مقام قضائی ارجاع و راهی زندان شده است.

دیدگاه