تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

توزیع بسته تجهیزات دانش‌آموزی در مدارس عشایری فارس

  • 30 آذر 1399 - 14:16
توزیع بسته تجهیزات دانش‌آموزی در مدارس عشایری فارس

مرحله سوم توزیع بسته تجهیزات دانش‌آموزی در بین دانش‌آموزان مدارس عشایری فارس با حضور عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس انجام شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس در مطلب یکشنبه خود به نقل از عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس در این مراسم اعلام کرد:‌ خدمات آموزش و پرورش زیربنای توسعه است و قطعا کشور نیز از مزیت‌های این سرمایه‌گذاری ارزشمند استفاده خواهد کرد.

وی افزود:‌وسعت دید، میهن پرستی و خادم نظام بودن از جمله ویژگی‌های عشایر است و این قشر امروز خود را محدود به نژاد، زبان و قوم و ایل نکرده‌اند و به همین دلیل توانسته‌اند در تمام زمینه‌ها موفق عمل و در زمینه توسعه و عمران کشور فعالیت کنند.

او اظهار داشت: جامعه بزرگ عشایری و سایر اقوام ایرانی، سرمایه بزرگ کشور هستند و تلاش و خدمات آنها در سایر عرصه‌های انقلاب اسلامی نمود دارد.

استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم همگرایی و اتحاد در رسیدگی به امور و مشکلات استان گفت: امروز سران قوا اعتقاد بر اتحاد و همدلی دارند و در این زمینه می‌کوشیم بدون حاشیه خدمت کنیم.

رحیمی، ضمن اشاره به سفر خردادماه امسال رئیس قوه قضائیه به استان فارس گفت: این سفر با مصوباتی در خصوص ساماندهی امور عشایر همراه بود.

وی، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: به مناسبت این ایام شاهد اجرایی شدن طرح احداث دو مدرسه ۶ کلاسه عشایری در استان نیز خواهیم بود.

عشایر استان با سه ایل بزرگ قشقایی، خمسه ، لر( ممسنی وبویراحمد) و هشت طایفه مستقل، یک از جوامع مهم و تاثیر گذار در اقتصاد کشور و رونق گردشگری استان فارس است.

دیدگاه