جشنواره برگ‌های پاییزی در شیراز

  • 28 آذر 1399 - 14:20
جشنواره برگ‌های پاییزی در شیراز

پاییز فصل برگ‌ها و رنگ‌ها است و برگهای پاییزی با رنگ‌های مختلف جلوه‌ای خاص به طبیعت می‌بخشد، شهرداری منطقه ۲ شیراز در اقدامی نوآورانه، جشنواره‌ای تحت عنوان برگ‌های پائیزی را برگزار کرد.

شهردار منطقه دو شیراز در گفتوگو با ایسنا بیان کرد: همزمان با فصل جمع آوری برگهای پاییزی درختان در بوستان‌های سطح این منطقه به همت واحد فضای سبز، جشنواره برگ‌های پاییزی در سطح منطقه برگزار شد.

غلامرضا شهریاری افزود: این جشنواره در محوطه شهرداری منطقه ۲ و از روز چهارشنبه ۲۶ آذر آغاز شد و تا امروز، جمعه ۲۸ آذرماه ادامه داشت که با استقبال خوب شهروندان و مراجعه کنندگان به شهرداری هم مواجه شد.

او گفت: جشنواره برگ‌های پاییزی هر ساله در سطح منطقه با دستان هنرمند همکاران واحد سیما منظره جلوی بسیار دیدنی و شگفت انگیزی از هنر و رنگ بندی را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

شهریاری با اینکه شیراز یکی از شهرهایی است که چهار فصل را در خود داشته و حس برگ‌های پاییزی در خاطرات مردم مانده است، افزود: اکنون با توجه به ساخت و سازها فضای نوستالژیک پاییزی، کمتر در اذهان مردم وجود دارد بنابراین برگزاری چنین جشنواره‌هایی در ایجاد نشاط اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

شهردار منطقه ۲ شیراز ادامه داد: با تلاش همکاران ما همشهریان ساکن در منطقه نوروز آینده را نسبت به سنوات گذشته متفاوت خواهند دید.

دیدگاه