طرح ترافیکی زمستانه پلیس فارس آغاز شد

  • 23 آذر 1399 - 13:01
طرح ترافیکی زمستانه پلیس فارس آغاز شد

طرح ترافیکی زمستانه پلیس فارس با هدف تامین امنیت و سلامت شهروندان و مسافران از امروز (بیست و سوم آذرماه ۹۹) در جاده‌های این استان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان فارس، یکشنبه در آیین افتتاحیه طرح انتظامی – ترافیکی ویژه زمستان ۹۹ که در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز برگزار شد، گفت: این طرح که با هدف ارتقای امنیت و سلامت مردم و با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و با محوریت پلیس از امروز (بیست و سوم آذرماه ۹۹) آغاز شده تا بیستم اسفندماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همه توان خود را برای اجرای این طرح به کار گرفته است، اظهار داشت: در طرح زمستانه سال جاری، از پهپادها (پرنده هدایت پذیر از دور) و بالگردها برای کمک به تردد و کنترل وضعیت جاده‌ها استفاده خواهد شد.  

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: همچنین در اجرای این طرح، روزانه ۸۰ گشت پلیس راه و راهور در جاده‌ها حضور دارند و ترددهای جاده‌ای را کنترل می‌کنند.

حبیبی افزود: باید همه دست به دست هم بدهیم تا آرامش، آسایش و امنیت را برای مردم فراهم سازیم و امیدواریم با اجرای این طرح همانند سال‌های پیشین شاهد کاهش تلفات جاده‌ای باشیم و در این زمینه گزارش‌های خوبی به مردم ارائه دهیم و در نتیجه اجرای این طرح، شاهد کمترین تلفات و حوادث رانندگی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی باشیم.

درادامه این آیین، رژه خودروهای پلیس و سایر نهادهای دخیل در اجرای طرح انتظامی – ترافیکی ویژه زمستان ۹۹ برگزار شد.

دیدگاه