مدیرکل راهداری فارس: راهداران آماده باش هستند

  • 16 آذر 1399 - 11:36
مدیرکل راهداری فارس: راهداران آماده باش هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه همزمان با فصل بارش، طرح زمستانه راهداری اجرا شده است، خاطرنشان کرد که راهداران در این استان آماده‌باش هستند.

علیرضا سیاهپور یکشنبه ۱۶ آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش راهداری استان آمادگی کامل برای حضور در جاده‌های فاری و برقراری تردد ایمن و روان را دارند، افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی، راهداری استان فارس آمادگی لازم برای مواجه مناسب با تبعات احتمالی این بارش‌ها در سطوح مختلف را دارد.

او ادامه داد: بیش از هزار راهدار در۸۳ راهدارخانه ثابت و سیار و ۵۲ گردنه استان به صورت شبانه روزی مستقر هستند و با بیش از ۵۷۰ ماشین آلات سنگین ، نیمه سنگین و سبک آماده خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای هستند.

مدیرکل راهداری فارس با بیان اینکه طول راههای برف گیر استان بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ کیلومتر است، اظهار کرد: طول گردنه‌های فارس ۷۶۷ کیلومتر است که با همت راهداران پر تلاش در تمام فصول تردد در آنها همانند سایر محورهای استان برقرار است.  

سیاهپور همچنین خاطرنشان کرد: تعامل دستگاه‌های خدمات رسان جاده‌ای فارس مثال زدنی است و این دستگاهها به صورت مستمر در شرایط های گوناگون و با تمام توان عملیات‌های خدمات رسانی را انجام می‌دهند.​

دیدگاه