بیش از ۴ هزار گوسفند قاچاق در فارس کشف شد

  • 08 آذر 1399 - 15:49
بیش از ۴ هزار گوسفند قاچاق در فارس کشف شد

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) استان هرمزگان و شهرستان آباده و همکاری پلیس شهرستان بوانات، بیش از ۴ هزار راس گوسفند قاچاق کشف شده است.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی شنبه ۸ آذر اعلام کرد که بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد این گوسفندان برای انتقال به استان هرمزگان و سپس قاچاق از طریق مرزهای آبی، در شهرستان‌های بوانات و آباده نگهداری می‌شد.

به گزارش دادگستری فارس، موسوی گفت: ۳ هزار راس از این گوسنفدان در شهرستان بوانات و محموله‌ای با بیش از هزار راس گوسفند در آباده کشف شده است.

این مقام قضایی با بیان اینکه برآورد کارشناسان ارزش این گوسفندان را ۱۳۰ میلیارد ریال نشان می‌دهد، گفت: با دستور دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های بوانات و آباده محل نگهداری گوسفندان در اختیار و حفاظت نیروی انتظامی قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری فارس از معرفی قاچاقچیان به تعزیرات آباده خبر داد و گفت: مدتی قبل گزارشی در خصوص قاچاق گوسفند از استان‌های مختلف به هرمزگان برای انتقال به کشورهای حوزه خلیج فارس پخش و همین موضوع حساسیت و تمرکز نیروهای انتظامی و امنیتی را بر موضوع سبب شده بود.

دیدگاه