جمع‌آوری ۱۴۰ هزار جلد کتاب در قالب پویش نذر دانایی

  • 04 آذر 1399 - 9:46
جمع‌آوری ۱۴۰ هزار جلد کتاب در قالب پویش نذر دانایی

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس گفت: تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار جلد کتاب در مرحله سوم پویش نذر دانایی در استان جمع آوری شده است.

سعید خادمی سه‌شنبه ۴ آذر در جمع خبرنگاران گفت: تا کنون بیش از ۱۴۰ هزار جلد کتاب در مرحله سوم پویش نذر دانایی در استان جمع آوری شده است.

او با بیان این که پویش نذر دانایی تلاشی برای اهدای کتاب به مدارس مناطق محروم استان است، افزود: این پویش از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در سه مرحله اجرا شده است که در مرحله اول این پویش هزار و ۴۴۰ جلد کتاب، در مرحله دوم ۱۴ هزار جلد کتاب برای اهدای به مدارس مناطق محروم استان فارس جمع‌آوری شد.

 خادمی گفت: پویش نذر دانایی از مردادماه آغاز شد و برای جمع‌آوری کتاب در این پویش ۹۲ پایگاه در سطح استان اختصاص یافت.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس گفت: تاکنون بیش از ۱۵۵ هزار جلد کتاب به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد ریال جمع‌آوری و برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس به سراسر استان ارسال شده است که سبب شده بیش از ۳ درصد به ظرفیت‌های کتابخانه مدارس اضافه شود.

خادمی با بیان این که در این طرح، ۲۵۵ کتابخانه نیز در مدارس محروم استان ساخت و تجهیز شده است، افزود: ۱۲۲ کانون فرهنگی ـ تربیتی آموزش و پرورش در سطح استان همچنان آماده دریافت کتب اهدایی و توزیع بین کتابخانه‌های مدارس محروم هستند.

دیدگاه