۳۶ شهرستان فارس در چه سطحی از محدودیت‌های کرونایی قرار دارند؟

  • 29 آبان 1399 - 14:52
۳۶ شهرستان فارس در چه سطحی از محدودیت‌های کرونایی قرار دارند؟

بر اساس سطوح تعیین شده در اپلیکیشن ماسک، ۱۸ شهرستان استان فارس در وضعیت قرمز، ۱۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، براساس سطوح تعیین شده در اپلیکیشن ماسک، ۱۸ شهرستان فارس شامل شیراز، زرقان ، مرودشت، سپیدان، ممسنی، اقلید، آباده، ارسنجان، کوار، فیروزآباد، جهرم، خفر، قیر و کارزین، فسا، داراب، استهبان، سروستان و بیضا در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

همچنین ۱۳ شهرستان استان وضعیت نارنجی دارند که شامل لامرد، گراش، لارستان، زرین دشت، خنج، اوز، خرامه، نی ریز، پاسارگاد، خرمبید، بختگان، کازرون و کوه چنار هستند.

پنج شهرستان استان فارس نیز در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند که این شهرستان ها شامل بوانات، سرچهان، فراشبند، مهر و رستم هستند.

بنا به اعلام مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرستان‌های قرمز کرونایی به مدت ۲ هفته مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ تعطیل می شوند و تنها یک سوم کارمندان در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

همچنین در شهرستان‌های نارنجی مشاغل سطح ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود و ۵۰ درصد کارمندان ادارات در محل کار حضور پیدا خواهند کرد. در شهرستان‌های زرد نیز مشاغل سطح چهار تعطیل می شوند و دو سوم کارکنان ادارات به مردم خدمات ارایه می‌دهند.

بر اساس اعلام مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، از روز شنبه یکم آذرماه ۹۹ محدودیت جدید در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد اعمال می‌شود.

دیدگاه