مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی روستاهای مرودشت فارس برطرف شد

  • 28 آبان 1399 - 10:06
مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی روستاهای مرودشت فارس برطرف شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: با باز شدن رومینگ اپراتور دوم (ایرانسل) برای اپراتور اول (همراه اول) در ۲۶ روستا و آبادی شهرستان مرودشت، کیفیت پوشش شبکه و اینترنت ارتقا یافت و مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه نیز رفع شد.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، مهرداد سهرابی افزود: با اجرای سرویس رومینگ در این ۲۶ روستا، مشترکینی که تنها دارای پوشش ایرانسل بودند از خدمات همراه اول نیز برخوردار شدند.

وی ادامه داد: صحت رومینگ در این مناطق با اعزام و بررسی میدانی توسط کارشناسان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تایید شده است.

او اظهار داشت: بدین ترتیب در بخش مرکزی شهرستان مرودشت، روستاها و آبادی‌های مقصودآباد مولا، گرم آباد، حسین آباد باصری، میان قلعه، مراگلو، بریانک، مقصودآباد، خیرآباد، سلطان ولایت، تاج‌آباد، ده چاشت، خلف طاحونه، امیدیه و قاسم آباد سارویی و مرغداری شهباز بازوبندی، تحت پوشش رومینگ قرار گرفتند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: از بخش درودزن، روستاها و آبادی‌های سهل آباد، معصوم آباد، اشگرد، ساختمان ناصری، قرخلو، مالیچه، چاه میلک و حسام آباد نیز از خدمات رومینگ بهره‌مند شدند و این قابلیت برای روستاها و آبادی‌های سعادت آباد سفلی و کرایی از بخش رحمت آباد نیز فعال شد.

سهرابی، با اشاره به بهره‌مندی پنج هزار و ۴۲۴ خانوار با ۱۸ هزار و ۳۱۶ نفر جمعیت از این طرح گفت: دانش آموزان و دانشجویان این مناطق از این پس می‌توانند با گوشی تلفن همراه خود از ظرفیت مکالمه و اینترنت پرسرعت مضاعف و با کیفیت بهتر بهره‌مند شوند.

شهرستان مرودشت حدود ۴۵ کیلومتری شمال شیراز است.

دیدگاه