شمار جان‌باختگان کرونا در فارس به ۱۷۷۳ نفر رسید

  • 20 آبان 1399 - 15:47
شمار جان‌باختگان کرونا در فارس به ۱۷۷۳ نفر رسید

علی اکبری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با جان باختن ۳۸ مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جانباختگان ناشی از این بیماری در فارس از ابتدای شیوع تاکنون به هزار و ۷۷۳ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اکبری افزود: با ثبت بیشترین آمار پذیرش بیماران مشکوک و دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون هزار و ۷۳۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش موارد نمونه گیری به ۴۰۹ هزار و ۹۶ مورد از ابتدای شیوع تاکنون خبر داد.

اکبری مجموع بیماران شناسایی شده را از ابتدا تا امروز، بیستم آبان، ۱۰۷هزار و ۳۵۹ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد تاکنون ۹۱ هزار و ۴۶۴ بیمار با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

او همچنین با ابراز تاسف از جان باختن ۳۸ هم استانی در اثر کووید ۱۹ طی روز گذشته تاکنون، مجموع جانباختگان ناشی از این بیماری را از ابتدای شیوع تاکنون هزار و ۷۷۳ نفر اعلام کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مجموع هزار و ۷۳۲ بیمار مشکوک و دارای علامت کروناویروس که هم اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند، وضعیت ۲۶۸ بیمار را وخیم گزارش کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۲۳ بیمار مشکوک و دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان بستری شده اند که بیشترین میزان پذیرش بیمار در دوران کرونا بوده است.

اکبری از عموم مردم استان خواست تا از تردد‌های غیرضروری خارج از منزل پرهیز کرده و در صورت نیاز به حضور در خارج از منزل، استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

دیدگاه