گروگانگیران یک پیرمرد در فارس دستگیر شدند

  • 18 آبان 1399 - 7:00
گروگانگیران یک پیرمرد در فارس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد:مأموران انتظامی، اعضای باند گروگانگیری در این استان را دستگیر کردند و گروگان که پیرمرد ۸۳ ساله بود،صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش ایرنا سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی شنبه ۱۷ آبان در این باره گفت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع گروگانگیری در اطراف پایانه مسافربری شهرستان داراب، مأموران انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های تکمیلی پلیس مشخص شد چند نفر ناشناس، یک پیرمرد ۸۳ ساله را به گروگان گرفته اند و ضمن تماس تلفنی با خانواده وی، از آن ها  ۲ میلیارد تومان در قبال آزادی اش طلب کرده اند.

وی ادامه داد: پرونده ویژه ای در این خصوص تشکیل شد و با تلاش مأموران پلیس آگاهی مرکز استان و شهرستان های داراب و فسا، مخفیگاه اعضای باند گروگانگیران در اطراف شهرستان فسا شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضائی، مأموران پلیس آگاهی طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم، ۶  نفر از اعضای این باند گروگانگیری را دستگیر کردند و فرد گروگان گرفته شده را به صورت صحیح و سالم آزاد کردند و به خانواده اش تحویل دادند.

حبیبی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، اضافه کرد: پلیس فارس با کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه شوند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

شهرستان‌های داراب و فسا به ترتیب در فاصله ۲۲۵ و ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده‌اند.

دیدگاه