برگزارکنندگان دو جشن عروسی در فسا در شرایط کرونا دادگاهی شدند

  • 17 آبان 1399 - 13:26
برگزارکنندگان دو جشن عروسی در فسا در شرایط کرونا دادگاهی شدند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا از توابع استان فارس گفت: علی رغم مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع، دو تن از عوامل برگزاری دو جشن عروسی در فسا و بخش ششده و قره‌بلاغ این شهرستان بازداشت شدند.

به گزارش دریافتی ایرنا، جلال کریمی اظهار داشت: طبق مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا برگزاری مراسم جشن و عزا  و هر گونه تجمع در این شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

وی ادامه داد: علی رغم این هشدارها ودر پی  بی توجهی برخی از شهروندان و برگزاری مراسم جشن عروسی در فسا و قره بلاغ ، دو تن از عوامل برگزاری هر دو جشن عروسی با هماهنگی مقام قضایی  و با همکاری کلانتری ۱۱، یگان امداد و پاسگاه دوگان بازداشت شدند و وسایل موسیقی موجود در مراسم هم توقیف شد.

کریمی اضافه کرد:  با توجه به تشدید قدرت سرایت ویروس کووید۱۹ در این برهه زمانی هرگونه تجمعی می‌تواند سلامت شهروندان را به خطر اندازد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و طی هماهنگی‌های صورت گرفته با دادستان شهرستان فسا با متخلفان وتهدیدکنندگان سلامت مردم برخورد شدید قانونی می شود.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

 برگزاری مراسم عروسی در شرایط کرونا که اواخر هفته اول آبان ۹۹ در روستایی در شهرستان نی‌ریز در شرق فارس با حضور یکی از خوانندگان، بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی، برگزار شد، متولی مراسم را راهی زندان کرد.

دیدگاه