اداره کل تعزیرات فارس: احتکار روغن در انبار آبفای شیراز صحت ندارد

  • 17 آبان 1399 - 12:06
اداره کل تعزیرات فارس: احتکار روغن در انبار آبفای شیراز صحت ندارد

مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در بررسی‌های این اداره‌کل مشخص شد ادعای احتکار روغن در انبار شرکت آبفای شیراز صحت ندارد.

سید محمدرضا موسوی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ادعای احتکار روغن در انبار شرکت آب و فاضلاب شیراز کار بررسی این موضوع در دستور کار اداره‌کل تعزیرات حکومتی فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی صورت گرفته مشخص شد انبار مورد نظر متعلق به شرکت تعاونی مصرف کارکنان آبفا است و همه مردم نیز می‌توانند از این شرکت تعاونی خرید کنند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: کالای بارگیری شده شامل سه قلم مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و شامپو بوده است، البته مقداری روغن نیز در محل وجود داشت که نگهداری آن کاملا قانونی بود.

موسوی بیان کرد: در بررسی مدارک و وضعیت خرید و فروش‌های این شرکت تعاونی مشخص شد هیچ تخلفی صورت نگرفته و ادعای مطرح شده در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.

محموله مورد نظر مواد شوینده بوده است

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال پخش غیر اخلاقی کلیپ کذب و موهن در خصوص انبار فروشگاه تعاونی مصرف شرکت آبفا شیراز، به استحضار می‌رساند محموله مورد نظر مواد شوینده از قبیل پودر و مایعات شوینده برای همکاران در واحدهای بهره برداری، آزمایشگاه و غیره بوده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با حضور ماموران نهادهای نظارتی صحت ادعای مسئولان فروشگاه از طریق بازبینی دوربین های موجود در محل و سرکشی به انبار مقصد محرز شد و صورتجلسه‌ای نیز در این زمینه تهیه و برای تبرئه و پیگیری شکایت شرکت آبفا به مراجع قضایی تنظیم شد.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: این شرکت حق پیگیری وطرح شکایت در مراجع قضایی را برای خود محفوظ دانسته و در اسرع وقت اقدامات حقوقی و قضایی مناسب را انجام می دهد و خاطیان را به دست قانون خواهد سپرد.

دیدگاه