پیاده‌راه دروازه قرآن- دروازه اصفهان در شیراز در حال احداث است

  • 21 مهر 1399 - 16:23
پیاده‌راه دروازه قرآن- دروازه اصفهان در شیراز در حال احداث است

شهردار شیراز در بازدید از پیاده راه در حال احداث دروازه قرآن – دروازه اصفهان گفت: این پیاده راه یک محور غنی تاریخی – فرهنگی و مذهبی است که نقش گردشگری مهمی را ایفا می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور با اشاره به اهمیت بالای مسیر گردشگری دروازه قرآن – دروازه اصفهان (محور حافظ) افزود: شهروندان و گردشگران با طی کردن این مسیر می توانند به بازار وکیل و سپس به حرم شاهچراغ برسند.

وی خاطرنشان کرد: در طول مسیر گردشگری دروازه قرآن – دروازه اصفهان بناها و آثار ارزشمندی همچون باغ جهان نما، حافظیه، باغ ملی، مجموعه علی بن حمزه و … است.

شهردار شیراز اجرای این پروژه را به علت وجود تاسیسات شهری، لزوم هماهنگ کردن مجموعه های مختلف اجرایی و پلیس راهور و فعال بودن ترافیک در محور حافظ، دشوار ارزیابی کرد و گفت: در این محور هم اکنون رفت و آمد خودرویی وجود دارد.

مهندس اسکندرپور با بیان اینکه تلاش داریم پروژه را در موعد مقرر به بهره برداری برسانیم، افزود: با هماهنگی انجام شده با دستگاههای ذی ربط پیش بینی می کنیم، اجرای پروژه روند بهتری داشته باشد و با سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه زحمت شهروندان در تردد را به حداقل برسانیم.

دیدگاه