آزمون کارشناسان دادگستری ۲۰ شهریور برگزار می‌شود

  • 19 شهریور 1399 - 15:09
آزمون کارشناسان دادگستری ۲۰ شهریور برگزار می‌شود

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری فارس اعلام کرد که همزمان با سراسر کشور، آزمون برای جذب کارشناسان جدید در این مرکز، پنجشنبه ۲۰ شهریور در شیراز برگزار خواهد شد.

محمدحسین میرشکاری چهارشنبه ۱۹ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: در استان فارس ۴۸۱۲ نفر در ۳۵ رشته برای شرکت در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ثبت‌نام کرده‌اند.

او خاطرنشان کرد: در ادوار گذشته شیراز نه تنها مرکز برگزاری آزمون داوطلبان در فارس بلکه محل برگزاری آزمون متقاضیان برخی از استان‌های همجوار نیز بوده است اما امسال به دلیل شرایط ناشی از شیوع کروناویروس، فقط میزبان متقاضیان استان فارس خواهد بود.

میرشکاری با یادآوری اینکه تدابیر لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان و مکان برگزاری آزمون اندیشیده شده است و اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این آزمون قرار است ۶۹۷ نفر برای تامین نیاز مرکز به کارشناسان رسمی، جذب شوند، گفت: پذیرفته شدگان در آزمون بعد از مصاحبه حضوری و طی مرحله گزینش، جذب خواهند شد.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: افراد بعد از پذیرش در مراحل مختلف، باید دوره کارآموزی را زیر نظر اساتید رشته‌ای که در آن پذیرفته شده‌اند، سپری کنند تا موفق به اخذ پروانه کارشناسی شوند.

میرشکاری گفت: متقاضیان علاوه بر همراه داشتن خودکار، مداد و سایر ملزومات نوشت‌افزاری، ماسک، دستکش و ضدعفونی کننده دست، با خود داشته باشند.

دیدگاه