تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

شهردار: مردم رعایت نکنند، ناوگان حمل و نقل و اماکن عمومی شیراز تعطیل می‌شود

  • 31 خرداد 1399 - 21:50
شهردار: مردم رعایت نکنند، ناوگان حمل و نقل و اماکن عمومی شیراز تعطیل می‌شود

شهردار شیراز، وضعیت گسترش بیماری کرونا را در این شهر در آستانه ورود به مرحله بحرانی دانست و گفت: مردم و شهروندان شیرازی مسائل بهداشتی را رعایت نکنند، مجددا ناوگان حمل و نقل و اماکن عمومی این کلانشهر تعطیل خواهد شد.

حیدر اسکندرپور، شنبه اظهار داشت: آمار روزهای اخیر در رابطه با شیوع ویروس کرونا در شیراز و استان فارس بسیار نگران کننده است به گونه‌ای که آژیر اخطارها در باره ورود این شهر به حالت بحرانی به صدا درآمده است.

شهردار شیراز ادامه داد: اگر شرایط به همین منوال پیش رود، مدیریت شهری شیراز برای کنترل این وضع ناگزیر به اعمال محدودیت‌های جدی از جمله تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی و تعطیلی همه فضاهای عمومی این شهر است و بدون تردید اگر وضعیت بهتر نشود این موضوع به جد در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اسکندرپور، خطاب به شهروندان شیرازی تاکید کرد: برای حفاظت از جان خودمان، خانواده ،همسایه‌ها و سایر شهروندان، پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و این موارد را جدی بگیریم.

ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز از جمله مترو و اتوبوسرانی این شهر پس از حدود ۸۰ روز تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا، دهم خردادماه ۹۹ فعالیت خود را از سر گرفت.

دیدگاه