کشف حدود نیم تن مواد مخدر در فارس

  • 26 اردیبهشت 1399 - 10:37
کشف حدود نیم تن مواد مخدر در فارس

پلیس فارس از کشف حدود ۴۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه نقطه این استان خبر داد.

پلیس فارس اعلام کرد که در عملیات‌های جداگانه‌ای در نی‌ریز، شیراز و داراب، بیش از ۴۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک و حشیش توسط ماموران انتظامی این استان خبر داد.

رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در این خصوص گفت: در راستای مبارزه مستمر با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان “نی ریز” از دپو مقادیری مواد مخدر در یکی از باغ های پسته این شهرستان مطلع شدند.

رهام‌بخش حبیبی افزود: پس از هماهنگی قضائی، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بررسی های انجام شده یک خودرو برلیانس را در حالی که در یک باغ پسته مخفی شده بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این خودرو، ۲۱۶ کیلوگرم تریاک کشف شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.

کشف ۱۴۰ کیلو حشیش در شیراز

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس نیز از کشف ۱۴۰ کیلو حشیش توسط ماموران کلانتری “جنت” شیراز هنگام گشت زنی خبر داد و گفت: ماموران در حین گشت‌زنی ۳ نفر را در حال سرقت یک خودرو زانتیا مشاهده کردند اما متهمان به محض مشاهده مأموران با یک دستگاه پژو پارس از محل متواری شدند.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده افزود: مأموران در بازرسی از خودروی زانتیا که قفل در آن تخریب شده بود، ۱۴۰ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس یادآور شد که بررسی‌های پلیس برای شناسایی متهم یا متهمان ادامه دارد.

۱۱۷ کیلو تریاک نتیجه تعقیب و گریز پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان داراب نیز از کشف ۱۱۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری پژو خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد اضافه کرد: مأموران انتظامی شهرستان با اطلاع از یک مورد جابه جایی مواد مخدر و با انجام کنترل های محسوس و نامحسوس، محموله مورد نظر را شناسایی کردند.

نوشاد گفت: علیرغم صدور دستور ایست، راننده خودروی حامل مواد مخدر، با بی اعتنایی، متواری شد که در یک تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۱۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد که در این رابطه یک قاچاقچی نیز دستگیر شده است.

دیدگاه