کرونا در فارس؛ ابتلای ۲۸۲۴ نفر و مرگ ۷۱ تن

  • 02 اردیبهشت 1399 - 17:51
کرونا در فارس؛ ابتلای ۲۸۲۴ نفر و مرگ ۷۱ تن

عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بررسی هزار و ۷۳ نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان گفت: از این تعداد، نمونه ۹۵ بیمار مثبت بوده اس و مجموع مبتلایان در فارس به دو هزارو ۸۲۴ مورد رسیده است.

وی ادامه داد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از مبتلایان در استان فارس جان خود را از دست داده است که به شیراز مربوط بوده است و با این تعداد، مجموع جانباختگان ناشی از کروناویروس در فارس، به ۷۱ نفر رسید.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام خبر بهبودی کامل و ترخیص ۶۶۶ نفر از مبتلایان در استان، ادامه داد: هزار و ۵۳۹ نفر از مبتلایان نیز به دلیل شرایط مساعد جسمی، در قرنطینه خانگی بوده و سلامت آنان از سوی تیم‌های سلامت دنبال شده است.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مجموع مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ نفر مربوط به شیراز و ۱۶ نفر مربوط به پاسارگاد و ۸ نفر نیز کوهچنار بوده است، خرم بید ۷ نفر، آباده ۵ نفر، اقلید و فیروز آباد هرکدام ۴ نفر، مرودشت، و ارسنجان هرکدام ۲ مورد و شهرستان‌های کوار، ممسنی، نی ریز، مهر، بیضا و سرچهان هرکدام یک نفر را به خود اختصاص داده اند.

وی یادآور شد: آمار جانباختگان دیگر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان به صورت جداگانه و از سوی این مراکز اعلام می‌شود.

دیدگاه