کرونا در فارس؛ ۷۸۰ مبتلا، ۲۷ فوتی

  • 11 فروردین 1399 - 23:24
کرونا در فارس؛ ۷۸۰ مبتلا، ۲۷ فوتی

دکتر عبدالرسول همتی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با شناسایی ۶۸ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس آمار مبتلایان در استان فارس به ۷۸۰ نفر افزایش یافت.

او با بیان اینکه در ۷۲ ساعت گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۲۷ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: ۲۱۰ نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۲۸۴ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

دکتر همتی از عموم مردم فارس خواست با توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن، از تردد‌های غیرضرور با جدیت پرهیز کنند و با عدم توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماری کووید۱۹ به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، اوز ، خنج ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

دیدگاه