شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به ۴۰۷ نفر رسید

  • 29 اسفند 1398 - 18:26
شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به ۴۰۷ نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۲۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس خبر داد و اظهار داشت : با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی مبتلایان استان فارس به ۴۰۷ نفر رسیده است.

عبدالرسول همتی روز پنجشنبه ۲۹ اسفند با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در فارس گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۱۳ نفر در این استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: هم اکنون ۴۹ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۳۱ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۶۳ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

دکتر همتی از عموم مردم فارس خواست تا بیماری کرونا را جدی بگیرند و برای پیشگیری از شیوع کرونادر خانه بمانند و از آمد و شدهای غیرضروری بپرهیزند.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است

دیدگاه