شمار مبتلایان به کرونا در فارس به ۲۳۲ نفر رسید

  • 23 اسفند 1398 - 19:05
شمار مبتلایان به کرونا در فارس به ۲۳۲ نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۳۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس خبر داد و بیان داشت : با شناسایی این افراد ، شمار مبتلایان به ۲۳۲ نفر رسید.

عبدالرسول همتی روز جمعه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در فارس گزارش شده است، افزود: با این یک مورد فوتی جدید، در مجموع هشت نفر تاکنون در استان فارس جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد : هم اکنون ۶۱ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۲۶ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۱۳ درصد نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

دکتر همتی با بیان اینکه افزایش بالای موارد جدید، زنگ خطر را برای مردم استان فارس به صدا درآورده است، از عموم مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی، از ترددهای غیرضرور با جدیت پرهیز کنند، زیرا کنترل کرونا به همکاری مردم نیاز دارد.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

دیدگاه