تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌ها، مترو و سرویس‌های بهداشتی در شیراز برای مقابله با کرونا

  • 05 اسفند 1398 - 21:40
ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌ها، مترو و سرویس‌های بهداشتی در شیراز برای مقابله با کرونا

شهرداری شیراز می‌گوید ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌ها، مترو، ایستگاه‌های اتوبوس و سرویس‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع کرونا هر روز انجام می‌شود.

مجتبی زوربخش، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور و آمادگی دستگاه های اجرایی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس اقدامات لازم جهت ضدعفونی سیستم حمل و نقلی کلانشهر شیراز از جمله در بخش اتوبوسرانی و قطار شهری و نیز پایانه های مسافربری شهری و بین شهری در جریان است و این مهم بصورت روزانه انجام می‌پذیرد.

مسعود حسن شاهی رییس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری شیراز نیز گفت: حسب دستور شهردار شیراز در جلسه ستاد مدیریت بحران این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش انتقال بیماری به شهروندان توسط شهرداری شیراز به صورت مستمر و شب هنگام در حال انجام است.

حسن شاهی در خصوص نحوه ضدعفونی کردن اتوبوس های شهری افزود: جهت افزایش سلامت شهروندان در این اقدام با هماهنگی اداره بهداشت ترکیب لازم جهت ضدعفونی و گندزدایی اتوبوسهای شهری مشخص شد.

همچنین روح الله خوشبخت، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: با توجه به اینکه این سازمان وظیفه حفظ و نگهداری تعداد ۴۰ باب سرویس بهداشتی ثابت و ۱۴ باب سرویس بهداشتی پرتابل مستقر در سطح شهر شیراز را بر عهده دارد، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این مکان ها، گندزدایی مستمر انجام می شود.

دیدگاه