پیگیری درمان دانش‌آموز شیرازی که در مدرسه تنبیه شده بود

  • 23 بهمن 1398 - 9:40
پیگیری درمان دانش‌آموز شیرازی که در مدرسه تنبیه شده بود

ارشیا صالحی، دانش‌آموزی که در یکی از مدارس غیر انتفاعی شیراز تنبیه‌بدنی شده بود، تحت درمان قرار گرفت. در همین حال خانواده این دانش‌آموز از معلمی که پسرشان را تنبیه کرده بود، شکایت کرده‌اند.

هنگامه علیزاده، مادر ارشیا در اینستاگرامش نوشته: معلم ورزش ارشیا سر کلاس ورزش جلوی بچه‌های دیگه این بلا را سر بچه من آورده، کبودی زانو، ضربه زدن به سر با میله، مشت و لگد تو کمر شکم و تهدید زبانی و جسمی پسرم که به پدر و مادرت چیزی نگو، هر چیزی که خواستی می‌دهم و در انتها کوتاهی مدرسه، پنهان کاری مدرسه، در جریان نگذاشتن والدین و سعی در از بین بردن آثار کبودی‌ها و جراحات از صبح تا ظهر.

وی افزوده: این همه هزینه گزاف برای رفتن به مدرسه غیر انتفاعی که بچه هامون که تو ناز و نعمت بزرگ شدند در رفاه بیشتری باشند تا آسودگی فکری داشته باشیم از حضورشان در محیط آموزشی، آن وقت این بلا را سر تنها پسرت بیاورد و مدرسه اعم از مدیر معاون و معلم و غیره از صبح ساعت ۹ تا ۱۳ ظهر بچه را در مدرسه زندانی کنند و به والدین خبر ندهند و مرتب یخ بگذارند روی زخم‌ها تا اثرش از بین برود و وقت بخرند برای معلم.

این اتفاق روز دوشنبه ۲۱ بهمن برای « ارشیا» رخ داده.

در همین حال حمیدرضا شعبانی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس نیز گفت: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد مربی ورزش یکی از آموزشگاه‌های غیردولتی شیراز که از نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیردولتی است، در زنگ ورزش اقدام به تنبیه بدنی یکی از دانش‌آموزان چهارم ابتدایی این مدرسه کرده است که در این بررسی، تخلف این نیرو محرز گردید.

حمیدرضا شعبانی ادامه داد: خانواده این دانش‌آموز نیز با حضور در کلانتری محل از معلم مربوطه شکایت کردند.

با اینکه تنبیه‌بدنی در مدارس ایران ممنوع است اما همچنان برخی معلمان اقدام به تنبیه‌بدنی می‌کنند.

پیگیری روند درمان ارشیا در بیمارستان نمازی شیراز

دیدگاه