افتتاح فاز نخست بیمارستان ارتش در شیراز

  • 16 بهمن 1398 - 17:33
افتتاح فاز نخست بیمارستان ارتش در شیراز

طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد نظامی، فاز اول طرح توسعه بیمارستان ۵۷۶ ارتش در شیراز افتتاح شد. استفاده از خدمات این بیمارستان برای پرسنل و خانواده نیروهای مسلح رایگان و برای سایر مردم بر اساس تعرفه دولتی است.

رئیس بهداشت و درمان نزاجا چهارشنبه ۱۶ بهمن در مراسم افتتاح فاز اول طرح توسعه بیمارستان ۵۷۶ ارتش در شیراز، گفت: این طرح در راستای طرح لبیک ۲۸ و برای زدودن کهنگی از ساختمان بیمارستان‌های ارتش جمهوری اسلامی اجرایی شده است.

امیر سرتیپ بهزاد مؤذنی گفت: پروژه اصلی این بیمارستان در اسرع وقت و با همراهی و همکاری همه بخش‌های مسئول آماده شده و علاوه بر ارائه خدمات به نظامیان و بازنشستگان نظامی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، به سایر شهروندان نیز خدمات رسانی خواهد کرد.

رئیس بیمارستان ۵۷۶ بیمارستان ارتش نیز گفت: پروژه اصلی بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع طراحی شده است که طی دو فاز در شش طبقه طی دو سال آینده به بهره برداری کامل می‌رسد.

سرهنگ محسن فرهود با اشاره به اینکه ساخت و ساز فاز اول بیمارستان از مهرماه ۹۷ شروع شده بود، گفت: ساختمان اداری و درمانی در  محل اصلی بیمارستان با بهره جستن از سازه ای که در ضلع غربی بیمارستان بلا استفاده مانده بود با تغییراتی که مهندسان به سازه دادند آغاز شد. 

رئیس بیمارستان ۵۷۶ ارتش هزینه فاز اول را بالغ بر ۴ میلیار تومان اعلام و اضافه کرد: بیمارستان شامل یک بخش بستری با ۱۳ تخت بستری و درمانگاه تخصصی است و درمانگاه به آزمایشگاه، شنوایی و بینایی سنجی، کلینیک دیابت و دیگر امکانات تخصصی مجهز شده است.

دیدگاه

  1. دستتان درد نکنه خداوند شماراحفظ نمایدافسربازنشسته ارتش‌علیجان‌عزیزی