باز هم واژگونی سرویس مدرسه در شیراز

  • 13 بهمن 1398 - 17:06
باز هم واژگونی سرویس مدرسه در شیراز

حسن همتی مدیر روابط عمومی اورژانس فارس از واژگونی سرویس مدرسه حامل سه دانش آموز دختر در شیراز خبر داد و افزود: خوشبختانه حال عمومی راننده و دانش آموزان مطلوب اعلام شده است.

حسن همتی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: ساعت ۱۳ و ۲۷ دقیقه یکشنبه ۱۳ بهمن وقوع یک فقره تصادف در خیابان لاله شیراز به مرکز اورژانس اعلام شد که بلافاصله تیم‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

او افزود: تصادف بین یک دستگاه خودرو پراید با سه سرنشین دختر ۱۳ و ۱۴ ساله با یک دستگاه وانت بار حادث شده بود.

همتی خاطرنشان کرد: مصدومان برای پیگیری درمان و چکاب کامل به بیمارستان مسلمین منتقل شدند که خوشبختانه وضعیت عمومی آنها مطلوب گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس گفت: علت وقوع حادثه باید از طریق پلیس راهور اطلاع رسانی شود.

از مهر ۹۸ تاکنون دستکم پنج حادثه رانندگی مربوط به سرویس مدارس در شیراز رخ داده که به مصدومیت ۱۴ دانش آموز منجر شده.

پیش از این مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش ۴.۷ درصدی حوادث ترافیکی در استان طی ۱۰ ماه گذشته خبر داده و گفته بود: در ۱۰ ماهه سال جاری، ۴۲ هزار و ۱۸۱ مورد حادثه ترافیکی در سامانه اورژانس فارس به ثبت رسیده که ۲۵ هزار و ۵۹۴ مورد مربوط به حوادث ترافیکی شهری و ۱۶ هزار و ۵۸۷ مورد مربوط به حوادث ترافیکی جاده ای بوده است.

بر پایه این گزارش، در حوادث ترافیکی ۱۰ ماهه سال جاری ، ۴۸ هزار و ۵۲۰ مورد مصدوم شدند که ۱۳ هزار و ۷۶ مورد پس از اقدامات درمانی در محل، به صورت سرپایی درمان و ۳۵ هزار و ۴۹۶ مورد نیز، برای ادامه درمان به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

طبق آمار این مرکز، ۵۱۱ نفر در ۱۰ ماهه ابتدای امسال، جان خود را در حوادث ترافیکی استان فارس از دست داده اند.

دیدگاه