آزادی ۳ زن زندانی به همت کارکنان شهرداری شیراز

  • 14 آبان 1398 - 18:07
آزادی ۳ زن زندانی به همت کارکنان شهرداری شیراز

به همت کارکنان شهرداری شیراز زمینه آزادی ۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد اندرزگاه نسوان زندان مرکزی شیراز فراهم شد.

مدیرکل زندان‌های فارس سه‌شنبه ۱۴ آبان در جلسه‌ای که با رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و یکی از اعضای شورای شیراز برگزار و منجر به آزادی ۳ زن زندانی جرائم غیرعمد شد، گفت: رسالت ما خدمات رسانی به شهروندان است و باید از خانواده‌های زندانیان به عنوان همنوع و شهروند حمایت کنیم.

اسحاق ابراهیمی افزود: تعدادی از زندانیان ناخودآگاه و به دلیل مشکلات اقتصادی و نوسانات بازار مرتکب جرم غیرعمد و گرفتار زندان شده‌اند.

او اضافه کرد: اقدامات اصلاحی و تربیتی، آموزشی، روانشناسی و کارگاه‌های مهارت‌های اساسی زندگی در زندان‌های استان با تلاش همکاران انجام می‌شود و علیرغم فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف مشکلاتی وجود دارد که با حمایت و تعامل دستگاه‌های اجرایی می‌توان آنها را مرتفع کرد.

ابراهیمی تأکید کرد: انتظار ما این است که از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرداری و شورای شهر شیراز برای حل مشکلات زندانیان استفاده شود و تفاهم نامه همکاری بین اداره‌کل زندان‌ها و شهرداری منعقد شود تا بتوانیم با همکاری یکدیگر خدمات بیشتری به زندانیان به عنوان شهروندان جامعه ارائه کنیم.

ابراهیم گشتاسبی‌راد، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز با تأکید بر اینکه کار زندانبانی بسیار سخت و طاقت فرسا است، گفت: این سازمان آمادگی همکاری با مجموعه زندان‌ها در حوزه‌های مختلف دارد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که لیلا دودمان؛ عضو شورای شهر شیراز، پرنیان رئیس اداره سلامت شهرداری شیراز، جمعی از مسئولین شهرداری و مدیرعامل ستاد دیه حضور داشتند و با همت کارکنان شهرداری شیراز زمینه آزادی ۳نفر از زندانیان جرایم غیرعمد اندرزگاه نسوان زندان مرکزی شیراز و بازگشت آنان به آغوش خانواده، فراهم شد.

دیدگاه