نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی‌ تا یک ماه دیگر اعلام می‌شود

  • 18 مرداد 1398 - 15:22
نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی‌ تا یک ماه دیگر اعلام می‌شود

دکتر مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی استان فارس در خصوص آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی که امروز برگزار شد، گفت: حدود یک ماه آینده نتایج اولیه آزمون از طریق جهاددانشگاهی اطلاع رسانی می شود.

آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی، امروز همزمان با سراسر کشور در ۲۱ حوزه امتحانی شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، کازرون و مرودشت، در استان فارس نیز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، آقای بابایی با بیان اینکه تعداد ۱۰ هزار و ۱۱ نفر در فارس ثبت نام کرده بودند، گفت: حدود ۱۰ درصد از ثبت نام شدگان در این آزمون غیبت داشتند.

وی افزود: در مرحله اول آزمون استخدامی آتش نشانی، قرار است ۳ برابر ظرفیت تعیین شده، اسامی اعلام شود و بر همین اساس در استان فارس با توجه به پیش بینی استخدام ۲۵۵ نفر، اسامی ۷۶۵ نفر اعلام خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: نفراتی که حائز حدنصاب مرحله اولیه (کتبی) آزمون استخدامی آتش نشانی شوند، بعد از اعلام اسامی باید برای تشکیل پرونده به جهاددانشگاهی استانی که در آن امتحان داده اند مراجعه کنند.

بابایی ادامه داد: بعد از تشکیل پرونده، اسامی افراد از سوی جهاددانشگاهی به استانداری برای برگزاری مرحله عملی آزمون اعلام خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس مرحله نهایی آزمون استخدامی آتش نشانی را مربوط به انجام تست آمادگی جسمانی دانست.

دیدگاه