تغییر مدیر کل امور شهرسازی شهرداری شیراز

  • 28 تیر 1398 - 11:29

شهردار شیراز در حکمی ناصر رضایی را به سمت مدیر کل امور شهرسازی شهرداری شیراز منصوب کرد. پیش از این جواد بهادری این سمت را در اختیار داشت.

ناصر رضایی دارای مدرک دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی در رشته شهرسازی است. او مولف پنج کتاب در حوزه شهرسازی و مقالات ارائه شده در کنفرانس های ملی و بین المللی است. رضایی همچنین مدرس دانشگاه و مدیر گروه و عضو هیات علمی داخلی شهرسازی دانشگاه غیرانتفاعی آپادانا نیز بوده. از سوابق رضایی می توان به معاون مدیرکل شهرسازی شهرداری شیراز، رییس اداره توسعه طرح های شهری، مسئول طرح تفصیلی شهر شیراز، عضو کمیته فنی کمیسیون ماده پنج شیراز، عضو کارگروه تخصصی توسعه شهری نشست ادواری کلانشهرهای کشور اشاره کرد.

حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز در آیین معارفه مدیر کل امور شهرسازی گفت: عده کمی از مراجعین به شهرداری انتظار دارند که مدیریت شهری فراتر از ضوابط و مقررات قانونی و شهرسازی عمل کند، در صورتیکه وظیفه ما فراهم کردن فرصت برای همگان و انجام امور همه مردم براساس ضوابط و مقررات است.

وی خطاب به ناصر رضایی مدیر کل جدید امور شهرسازی تاکید کرد: در حوزه شهرسازی نیازمند تحول هستیم که تغییر نگرش، تغییر ضوابط و تفویض برخی اختیارات به شهرداری های مناطق می تواند زمینه ساز این تحول باشد. این تحول باعث می شود بتوانیم پاسخگوی بهتری برای شهروندان باشیم.

شهردار شیراز صدور الکترونیک استعلامات و پروانه های ساختمانی را ضروری دانست و از حوزه معاونت شهرسازی و معماری خواستار اجرای هر چه سریعتر این پروژه شد.

دیدگاه