تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

سامانه الکترونیکی پوشاک مدارس در فارس راه اندازی شد

  • 14 تیر 1398 - 8:22
سامانه الکترونیکی پوشاک مدارس در فارس راه اندازی شد

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: سامانه الکترونیکی پوشاک مدارس فارس به عنوان بخشی از سامانه الکترونیکی پوشاک مدارس کشور برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، محسن کلاری پنجشنبه ۱۳ تیر در جمع خبرنگاران گفت: مشخصات تمامی ادارات و مدارس استان فارس در این سامانه به نشانی http://form.irsto.ir/p.dll بارگزاری شده است و ادارات آموزش و پرورش از پنج شنبه ششم تیرماه جاری، با ورود به این سامانه روند ساماندهی را آغاز کردند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس مدعی شد که این اولین بار است که در سطح کشور روند ساماندهی پوشاک به این سرعت در حال اجرا است.

کلاری ادامه داد: از این مرحله مسوولان مربوطه لباس فرم دانش‌آموزی، ضمن ورود اطلاعات تولیدی‌هایی که با آنها قرارداد دارند به مدارس نام کاربری و رمز ورود را ارسال کرده‌اند که می‌بایست نوع جنس و لباس فرم‌های مدارس را با مبلغ هر یک در سامانه وارد نمایند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس افزود: در مرحله بعد اولیا ضمن واردکردن مشخصات، درخواست خود را برای لباس فرم اعلام خواهند کرد کرد.

وی وجود بخش‌هایی چون ارزیابی و نظرسنجی را از دیگر بخش‌های این سامانه برشمرد و افزود: تلاش شده تا ضمن رعایت حقوق تولیدکنندگان زحمت‌کش در این سامانه، رضایت حد اکثری اولیاء دانش‌آموزان را نیز دنبال کنیم.کلاری ادامه داد: در این سامانه و به کمک بخش‌هایی چون ارزیابی و نظرسنجی، به حذف واسطه‌ها و رعایت قیمت و حفظ کیفیت برای پوشاک توجه ویژه خواهد شد.

کلاری با اشاره به نارضایتی‌های موجود در سال‌های گذشته در بحث لباس دانش‌آموزی به لحاظ کیفیت، دوخت و اندازه و درگیری اولیا با این موضوع از اجرای مُرّ صریح قوانین در ساماندهی پوشاک مدارس خبرداد و افزود: براساس دستورالعمل سال جاری، تمامی مدارس از جمله دولتی و غیردولتی موظف به اجرای قوانین هستند.

دیدگاه