بازگشایی آبشار مارگون پس از یک روز تعطیلی

  • 25 تیر 1397 - 11:18
بازگشایی آبشار مارگون پس از یک روز تعطیلی

آبشار مارگون فارس که به دلیل رقصیدن یک زن تعطیل شده بود، بازگشایی شد.

دلیل بستن ورودی آبشار مارگون، رقص یک زن در نزدیکی این آبشار بوده که فیلم آن چند روز قبل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

قاسم پاک نژاد، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سپیدان به خبرگزاری ایرنا گفت: تعطیلی یک روزه محوطه آبشار مارگون در پی هنجار شکنی برخی گردشگران در این محل بود که این محوطه گردشگری اینک (دوشنبه) به طور کامل بازگشایی شد.

قاسم پاک نژاد افزود: تعدادی مطلب و کلیپ طی روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شد که بیانگر این بود برخی گردشگران در این محوطه اقدام به هنجارشکنی و انجام رفتار مخالف شئون اسلامی کرده اند. متعاقب این قضیه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سپیدان خواستار نظم دهی و نظارت بیشتر بر محوطه آبشار مارگون شد.

فرماندار سپیدان گفت: بر این اساس یکشنبه (۲۳ تیر) بنری با مضمون اعمال محدودیت تردد در این محل نصب و عملا محدودیت هایی هم در مورد رفت و آمد به این محل اعمال شد که این روند به سمت تعطیلی کامل محوطه آبشار مارگون پیش می رفت. با مذاکراتی که در این زمینه شد، دوشنبه ۲۵ تیرماه این محدودیت تردد به محوطه آبشار مارگون برداشته شد و اکنون وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

به گفته معاون فرمانداری سپیدان، نظارت و کنترل در خصوص رعایت اصول اخلاقی و شئونات اسلامی در مجموعه آبشار مارگون از امروز افزایش خواهد یافت.

آبشار مارگون یکی از جاذبه‌های طبیعی استان فارس است که هر روز هزاران مراجعه کننده دارد.

دیدگاه