تشکیل دبیرخانه دائمی دهه کرامت در شیراز

  • 13 تیر 1397 - 7:49
تشکیل دبیرخانه دائمی دهه کرامت در شیراز

سید علی اصغر محدث، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی دهه کرامت با اشاره به اینکه وظیفه اصلی رسانه جریان‌سازی است، گفت: باید به گونه‌ای عمل شود که هر کس سفیری برای معرفی دهه کرامت باشد که این با استفاده از فضای مجازی که در اختیار افراد است، امکانپذیر می‌شود.

او با بیان اینکه فهرستی از برنامه کمیته‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود، افزود: برای پوشش اخبار دهه کرامت تنها نباید به عملکرد مسئولان و دستگاه‌ها اکتفا کرد بلکه می‌توان با راه‌اندازی کاروان رسانه‌ای به میان جریان‌های مردمی رفت و بهترین جلوه‌های ارادت را انعکاس داد.

محدث پیشنهاد برگزاری جشنواره عکس و خبر ویژه دهه کرامت را مطرح کرد تا عکس‌ها و خبرهایی که در این مدت تهیه می‌شود، پس از پایان دهه مورد تقدیر قرار گیرد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی دهه کرامت استان فارس با اشاره به اینکه دهه کرامت باید به صورت ویژه مطرح شود، پیشنهاد تشکیل دبیرخانه دائمی در شیراز را مطرح کرد که به تدریج این دهه محلی برای نمایش تولیدات مرتبط با دهه کرامت باشد.

سید علی اصغر محدث، مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی دهه کرامت فارس ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی این کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی که به مسئولیت وی، در محل دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد، گفت: باید در خصوص دهه کرامت ساختار شکنی در حوزه خبری شکل گیرد.

محدث، خدمت به حضرت شاهچراغ (ع) را به عنوان برکت و فرصتی برای رسانه ها دانست و افزود: رسانه ها در این مدت کوتاه باید برای معرفی دهه کرامت جریان سازی کنند .

وی بر لزوم برگزاری جلسه آسیب شناسی با رسانه ها بعد از دهه کرامت تاکید و خاطر نشان کرد: کاروان رسانه ای برای استقبال از هنرمندان و کاروان ها راه اندازی شود.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی دهه کرامت فارس، افزود: جشنواره مطبوعاتی در خصوص «دهه کرامت» راه اندازی شود تا رسانه ها به رقابت با یکدیگر ترغیب شده و آثار بیشتر و بهتری تولید کنند.

دیدگاه