«منافع شخصی‌شان به خطر افتاده، به شهرداری شیراز حمله می‌کنند»

  • 20 خرداد 1397 - 14:09
«منافع شخصی‌شان به خطر افتاده، به شهرداری شیراز حمله می‌کنند»

یک مقام شهرداری شیراز می‌گوید در چند ماه گذشته منافع شخصی برخی افراد به خطر افتاده و به همین دلیل «هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای» علیه شهرداری به راه انداخته‌اند.

حسین آرگیو، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در جمع مدیران پروژه‌های شهرداری گفت: با وجود تمام اقدامات انجام شده و در حال انجام، شهرداری و مجموعه‌ی مدیریتی شهرداری شیراز ناجوانمردانه مورد تهاجم نرم قرار دارد و یکی از علل اصلی این هجمه‌ها به خطر افتادن منافع شخصی آنان است.

مهندس آرگیو بخشی از این هجمه‌ها را به «افراد خارج شده از مدیریت شهرداری» و «جاه‌طلبانی که مدعی حضور در پست‌های مدیریتی بوده‌اند» نسبت داد و افزود: قرار نیست کسی تا ابد مدیر باشد، قرار نیست مدیریت فرصتی برای هرگونه تاختن با هدف کسب قدرت و مکنت باشد.

شهرداری شیراز در مدت بیش از یک دهه تحت مدیریت محافظه کاران قرار داشت. محافظه کاران به دنبال شکست در انتخابات شورای شهر، شهرداری شیراز را نیز از دست دادند.

حسین آرگیو با اشاره به برخی مشکلات موجود بر سر راه اجرا و تکمیل پروژه‌های بزرگ عمرانی شیراز، پیشرفت پروژه‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته را مناسب ارزیابی و اضافه کرد: امروز با تمام تنگناها و چالش‌ها، پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد.

مهندس آرگیو با تاکید بر اینکه مسئولیت پذیری، تلاش و پیگیری مجدانه شبانه روزی در اولویت توجه مدیران پروژه‌ها باشد، گفت: اختیار کامل به مدیران پروژه‌ها داده شده تا با حضور جدی و مؤثر کارها را طبق برنامه پیش ببرند و در قبال اختیارات نیز باید پاسخگو باشند.

دیدگاه