قتل دو کودک ۵ ساله و ۱۰ ساله

  • 07 اردیبهشت 1397 - 11:22
قتل دو کودک ۵ ساله و ۱۰ ساله

در روزهای اخیر دختر بچه ای ۵ ساله در شهرستان آق قلا استان گلستان به قتل رسیده است. همچنین پسری ۱۰ ساله نیز در مشهد با ۲۱ ضربه چاقو به قتل رسیده.

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی، معاون دادستان مشهد گفت: دانش‌آموز ۱۰ ساله روز گذشته (چهارشنبه ۵ اردیبهشت) هنگامی که ساعت ۱۲ ظهر از منزلشان در خیابان موسوی قوچانی  بیرون می‌رود تا با سرویس خود به مدرسه برود، به یاد می‌آورد که راننده سرویس به آنان گفته بوده که به علت مشکلی که برایش پیش آمده چند روزی نمی‌تواند به دنبال دانش‌آموزان بیاید و آنها باید با پدر و مادر خود به مدرسه بروند.

سیدجواد حسینی افزود: این کودک زنگ خانه را می‌زند و به مادر خود می‌گوید به علت اینکه سرویس مدرسه به دنبال او نمی‌آید با تاکسی تلفنی تماس بگیرد تا او را به مدرسه ببرد. در حالی که مادر دانش‌آموز با تاکسی تلفنی تماس می‌گیرد، خودروی پراید سفیدی در مقابل منزل آنها نگه‌ می‌دارد و این کودک به تصور اینکه این خودرو تاکسی تلفنی است پس از گفت‌وگویی کوتاه با راننده پراید سوار خودرو می‌شود و می‌رود.

معاون دادستان مشهد گفت: مادر این دانش‌آموز تمام این صحنه‌ها را از آیفون تصویری نگاه می‌کرده و به ماجرا و سرعت رسیدن تاکسی تلفنی شک می‌کند و نگران می‌شود، بلافاصله مجددا با تاکسی تلفنی تماس گرفته و نام خودرو را از مسئول تاکسی تلفنی می‌پرسد و او می‌گوید که ما خودروی سمند فرستادیم، نه خودروی پراید.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: پس از آن، خانواده پیگیر سرنوشت کودک خود بودند تا اینکه روز گذشته ساعت ۷ بعد از ظهر این کودک در نزدیکی شهرک صنعتی شاندیز و پشت ورزشگاه ثامن‌الحجج در حالی کشف شد که ضربات متعدد چاقو خورده بود و پیشانی‌اش با  تیشه قندشکن شکافته شده بود.

به گفته مقامات پلیس، قاتل که یک جوان ۲۷ ساله است پس از ۳۳ساعت شناسایی و شب گذشته در نزدیکی محل سکونتش دستگیر شد.

قتل ‌دختر بچه ۵ ساله

سرهنگ مجید زائری، فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا گفت: قاتل دختر بچه ۵ ساله ساکن یکی از روستاهای این شهرستان در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ زائری افزود: بعد از ظهر ‌روز پنج شنبه (۶ اردیبهشت) ناپدید شدن دختر بچه‌ای ۵ ساله به نام سلاله در روستای گری از توابع شهرستان آق قلا به پلیس اطلاع داده شد. بلافاصله جستجوی مامورین انتظامی برای یافتن دختر بچه آغاز شد و در کمتر از دو ساعت فردی ۴۰ ساله در مراتع اطراف روستا شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا گفت: علت اولیه قتل خفگی تشخیص داده شده است. جزئیات بیشتر درخصوص نحوه قتل پس از بررسی پزشک قانونی اعلام خواهد شد.

رامین نور قلی پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود در خصوص قتل این دختربچه نوشت: خبرها حاکی از آن است که فردی معتاد این دختر کوچک را ربوده و با بستن دست، پا و دهانش در خرابه‌ای رها کرده است. پس از مشکوک شدن و بازجویی و پیدا کردن محل آن دختر بچه معصوم، متأسفانه پلیس و خانواده وی با پیکر بی‌ جان او روبه رو شدند.

 

دیدگاه