پیشنهاد راه اندازی اینترنت رایگان در تخت جمشید و پاسارگاد

  • 09 فروردین 1397 - 9:01
پیشنهاد راه اندازی اینترنت رایگان در تخت جمشید و پاسارگاد

محمدجواد آذرجهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته: محوطه تاریخی تخت جمشید و پاسارگاد باید به خدمات وای فای “تا حجم مشخصی رایگان” مجهز شوند و گردشگران داخلی و خارجی از این خدمات استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مخابراتی و ارتباطاتی شهرستان مرودشت افزود: منطقه ای که سالانه پذیرای حجم قابل توجهی گردشگر داخلی و خارجی است و از آن به عنوان ویترین گردشگری یاد می شود باید در حد یک ویترین هم دیده و به آن توجه شود.

او گفت: البته در بحث ارائه خدمات وای فای به شهروندان در مجموعه های تاریخی تفاهم کلی با سازمان میراث فرهنگی داریم اما وقتی شرکت های ارائه دهنده این خدمات برای این امر اقدام می کنند با مشکلاتی مواجه می شوند که جا دارد در بحث نصب تجهیزات و امکانات با این شرکت ها همکاری شود.

آقای آذری جهرمی افزود: این شرکت ها عملا از ارائه این خدمات نفعی نمی برند و برای آنها هزینه به دنبال دارد و صرفا از جنبه تبلیغاتی آن استفاده می کنند و بنابراین باید از تحمیل هزینه بیشتر به آنها در ارائه این خدمات جلوگیری شود.

تخت جمشید و پاسارگاد از مهمترین بناهای تاریخی هستند که سالانه هزاران گردشگر برای بازدید از آن ها وارد استان فارس می شوند.

دیدگاه