تعطیلی داروخانه هلال احمر فارس از ۲۷ اسفند ۹۶ تا اول فروردین ۹۷

  • 21 اسفند 1396 - 13:24
تعطیلی داروخانه هلال احمر فارس از ۲۷ اسفند ۹۶ تا اول فروردین ۹۷

فیض اله جعفری مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس گفت داروخانه این جمعیت در شیراز در روزهای ۲۷ (ظهر) تا پایان روز یکم فروردین ماه جاری به منظور انجام فرآیند انبارگردانی تعطیل است.

آقای جعفری امروز در یک نشست خبری افزود: در روزهای یکم و دوازدهم فروردین ماه سال ۹۷، ارائه خدمات موردی به بیماران دارای نسخ ضروری، از طریق تماس تلفنی صاحب نسخه با مسئول کشیک و حضور وی در داروخانه برای تحویل دارو به اشخاص متقاضی خواهد بود.

او گفت: در روزهای غیر تعطیل نوروز نیز، داروخانه هلال احمر فارس باز است و نسخ ارجاعی به صورت حضوری پیچیده خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس شماره تماس مستقیم این داروخانه را ۳۲۳۳۴۴۴۴ با داخلی ۳۴۱ و ۳۴۲ اعلام کرد و افزود: کشیک تلفنی روز یکم فروردین ماه ۹۷ را آقای گرامی با شماره همراه ۰۹۳۶۱۳۴۹۰۴۲ و ۱۳ فروردین ماه ۹۷ را نیز جناب آقای بزرگ زاده با شماره همراه ۰۹۱۷۸۳۳۳۴۱۰ برعهده دارند.

آقای جعفری اضافه کرد: بیمارانی که دارای نسخه های ضروری هستند در این ایام می توانند با مراجعه به نگهبانی جمعیت هلال احمر شیراز واقع در بلوار زند و یا از طریق تماس با شماره مستقیم ۳۲۳۳۴۴۴۴ داخلی ۳۴۱، به مسئول کشیک داروخانه دسترسی یابند.

او گفت: ساعت کاری داروخانه هلال احمر فارس در هفته اول تعطیلات نوروزی از ساعت ۸ تا ۱۳ و در هفته دوم از ساعت ۸ تا ۱۴ خواهد بود.

 

دیدگاه