«جمع آوری تصاویر شهدا در شیراز برای نوسازی بوده»

  • 03 اسفند 1396 - 16:30
«جمع آوری تصاویر شهدا در شیراز برای نوسازی بوده»

به دنبال جمع آوری تصاویر شهدا در شیراز، برخی گروه‌های افراطی گفته‌اند که می‌خواهند علیه شهرداری تجمع کنند اما این در حالی است که یک مقام شهرداری شیراز گفته که جمع آوری تصاویر شهدا در آستانه سال نو «اقدامی معمول» و برای «نوسازی» و نصب مجدد آنهاست.

جهانبخش میرزاوند، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز گفت: اگر قرار است شهر شیراز به استقبال بهار و سال نو برود چه بهتر که این کار با زیباسازی و غبار روبی تمثال مبارک شهدا انجام شود..

آقای میرزاوند از آنچه که «جوسازی علیه نیروهای شهرداری» و «بی اطلاعی و ظلم به زحمت کشان عرصه خدمات شهری» توصیف کرد، انتقاد کرد و افزود: متأسفانه شب گذشته عده‌ای بر اثر بی اطلاعی و سوء برداشت، خلوت تنهایی شهدا را به هم زده و تعویض و نوسازی تصاویر شهدا را جور دیگری برداشت کردند، نوسازی تصاویر شهدا کمترین وظیفه سازمان سیما و منظر شهری برای آذین بندی سال نو است به همین منظور این سازمان براساس قراردادی که با پیمانکار خود داشته اقدام به جمع آوری و نصب بنر تصاویر شهدا کرده تا ادای احترامی به چشم و چراغ ملت ایران کرده باشد.

او افزود: متحد الشکل کردن و یکسان سازی سیما و منظر شهری در دستور کار این سازمان قرار داشته و زیبا سازی قاب تصاویر شهدا نیز از جمله برنامه‌های جدید سیما و منظری شهری است. لذا ترمیم قاب تصاویر یاد شده به همراه نوسازی آنها براساس قراردادی که با بخش خصوصی در سنوات گذشته منعقد شده بود، ادامه داشته و این اتفاق، رویداد جدیدی نیست و به نظر می‌رسد این تلاش باید ارج نهاده شود چراکه همه ما وامدار خون شهدا هستیم و هرگونه خدمت برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان کوچکترین وظیفه ماست.

 

دیدگاه