افتتاح خانه هلال در شهر بیضا

  • 25 بهمن 1396 - 2:35
افتتاح خانه هلال در شهر بیضا

همزمان با دهه فجر ، خانه داوطلب جمعیت هلال احمر سپیدان در شهر بیضا افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ مدیر عامل این جمعیت صبح روز شنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور در سالن ورزشی شهر بیضا و در جمع مسئولان ارشد شهرستانی و اعضای داوطلب، امدادگر و جوان هلال احمر سپیدان اظهار کرد: خانه های هلال فرصتی مناسب برای مشارکت های موثر مردم در فعالیت های عام المنفعه می باشد.

فیض اله جعفری تصریح کرد: جمعیت هلال احمر یک نهاد عام المنفعه و مردمی است و خانه های هلال پل ارتباطی بین هلال احمر و مردم می باشد.

جعفری با بیان اینکه امور عام المنفعه و بشردوستانه از فعالیت های خانه های هلال است، یادآور شد: اعضای خانه های هلال با شناسایی محرومان و نیازمندان، با همیاری و جلب کمک خیرین و توانمندان و هدایت و نظارت جمعیت هلال احمر، به یاری آنها می شتابند.

وی با تاکید بر نقش آموزش در پیشبرد اهداف جمعیت، گفت: هلال احمر زمانی موفق است که بتواند ماموریت های خود را برای مردم تبیین کند و این مهم تنها با آموزش امکان پذیر است.

جعفری ادامه داد: بسیاری از اتفاق های ناگواری که برای مردم می افتد به دلیل نداشتن آگاهی امدادی است که آموزش های لازم را خانه های هلال می توانند پوشش دهند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بحران مدیریت بر مردم است، گفت: اگر مردم آموزش ببینند و با ماموریت های هلال احمر و ادارات عضو مدیریت بحران آشنا شوند برای مدیران در زمان وقوع حوادث، مشکلات کمتری ایجاد می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس در پایان با تاکید بر کیفیت بخشی و جذب خیرین در هلال احمر اظهار کرد: حضور اعضای داوطلب، امدادگر و جوان در جمعیت به جهت عشق به انبیاء الهی است.

در این مراسم خانم مریم خلیلی به عنوان مسئول داوطلب خانه هلال شهر بیضا معرفی و منصوب شد.

دیدگاه