بازداشت مردی که ۱۳ سال قبل زنی را در فارس کشته بود

  • 29 دی 1396 - 17:53
بازداشت مردی که ۱۳ سال قبل زنی را در فارس کشته بود

پلیس می‌گوید مردی که زن جوانی را سال ۱۳۸۳ در محله عنایت آباد شهرستان آباده فارس به قتل رسانده بود، بازداشت کرده.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ۲۳ شهریور سال ۱۳۸۳ ماموران‌ پلیس نیروی انتظامی استان فارس در جریان مرگ‌ مشکوک زن جوانی در بیمارستان امام‌خمینی (ره) در یکی از شهرستان‌های فارس قرار گرفتند.

بر پایه این گزارش، زن جوان در محله عنایت آباد با اصابت ضربه چاقو به گردنش جانش را از دست داده بود.

احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در این خصوص گفت: وقتی کارآگاهان با حضور در محل حادثه به سراغ شاهدان ماجرا رفتند متوجه شدند چندی پیش دو مرد جوان با مراجعه به خانه زن جوان پس از ایجاد درگیری و سر و صدا او را به قتل رسانده‌اند. به این ترتیب دو متهم این پرونده تحت تعقیب قرار گرفتند و کارآگاهان موفق شدند فردای روز حادثه متهم اصلی و همدستش را شناسایی و دستگیر کنند.

مقام ارشد انتظامی در استان فارس افزود: در جریان بازجویی از مته‌مان آن‌ها اعتراف کردند این زن جوان را به دلیل اختلافاتی که با او داشته‌اند به قتل رسانده‌اند. پس از تکمیل پرونده هر دو متم راهی زندان شدند، اما پس از مدتی متهم اصلی با قرار وثیقه آزاد شد، اما دیگر به زندان بازنگشت.

فرمانده انتظامی استان فارس در خصوص دستگیری متهم پس از ۱۳ سال گفت: کارآگاهان پلیس برای دستگیری متهم تلاش زیادی انجام دادند، اما متاسفانه تلاش‌ها به هیچ نتیجه‌ای نرسید. متهم ۱۳ سال متواری بود.

احمدعلی گودرزی گفت: خوشبختانه این بار تلاش ماموران به نتیجه رسید و آن‌ها موفق شدند با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه قاتل را در یکی از شهرک‌های استان اصفهان شناسایی کنند. سرانجام با شناسایی مخفیگاه قاتل صبح روز ۲۵ دی ماه تیمی از کارآگاهان پلیس فارس با هماهنگی قضایی با دادستان یکی از شهرستان‌های فارس و مقامات قضایی استان اصفهان موفق شدند قاتل را پس از ۱۳ سال فرار محاصره و به صورت کاملا غافلگیرانه دستگیر کنند.

دیدگاه