فراخوان جوانان عشایر فارس به شرکت در جشنواره قره آقاج

  • 12 دی 1396 - 18:01
فراخوان جوانان عشایر فارس به شرکت در جشنواره قره آقاج

دبیر جمعیت جوانان عشایر استان فارس از چهره های موفق عرصه های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و کارآفرینی اقوام این استان دعوت کرد که در دهمین دوره جشنواره قره آقاج شرکت کنند.

مهران نامداری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جوانان اقوام و عشایر در محدوده سنی ۱۰ تا ۳۵ سال که در سطح ملی و بین المللی فعالیت های قابل توجهی داشته اند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی اظهار کرد: آنها می توانند تا پایان ماه اسفندماه امسال مستندات خود در زمینه موفقیت در عرصه های مختلف را به دبیرخانه جشنواره به نشانی پست الکترونیک ghara.aqaj@gmail.com ارسال نمایند.

دبیر جمعیت جوانان عشایر استان فارس با بیان این که این جشنواره در طول ۹ سال گذشته به طور مستمر برگزار شده است، گفت: هیات داوران نسبت به بررسی مستندات ارسالی اقدام خواهد کرد و در نهایت، برگزیدگان دهمین دوره جشنواره قره آقاج اردیبهشت ماه ۹۷ در آیینی با حضور مردم، مسئولان و معتمدان عشایر استان در شیراز تجلیل می شوند.

نامداری در ادامه از رسانه ها و مسئولان خواست در زمینه معرفی و تجلیل جوانان موفق عشایر، جمعیت جوانان عشایر استان فارس و کانون فرهنگی استاد محمد بهمن بیگی را یاری کنند.

ساسان حیدرپور از نخبگان کارآفرین قشقایی نیز به خبرنگار ما گفت: تولید فیلم مستند افتخارات جوانان برتر عشایر در دستور کار تشکل های مردم نهاد عشایر استان فارس قرار دارد.

دیدگاه