دومین حادثه تصادف سرویس دانش آموزی در شیراز طی ۱۰ روز گذشته

  • 09 آبان 1396 - 10:48
دومین حادثه تصادف سرویس دانش آموزی در شیراز طی ۱۰ روز گذشته

 سه دانش آموز روز دوشنبه ۸ آبان براثر تصادف سرویس مدرسه دچار مصدومیت شدند. این دومین حادثه تصادف سرویس دانش آموزی در شیراز طی ۱۰ روز گذشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی، هومان رحمتی کمک فرمانده این عملیات در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید سرویس مدرسه  حامل دانش آموزان دختر در حین حرکت در خیابان به علت نامشخصی ناگهان  با یک دستگاه پژو ۲۰۶ برخورد و از مسیر اصلی خارج شد.

آقای رحمتی افزود: در هنگام رسیدن آتش نشانان سه سرنشین ۸ ساله خودروی پراید که دچار مصدومیت شده بودند توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

۳۰ مهر امسال هم چهار دانش‌آموز بر اثر تصادف سرویس مدرسه مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. این حادثه حدودا ساعت هفت و نیم صبح و بین دو خودروی پراید و تیبا در ایتدای خیابان شیخی رخ داده است.اردیبهشت امسال هم یک خودرو با چهار دختر دانش‌آموز برخورد کرد و باعث مصدومیت شدید آن‌ها شد. یکی از مصدومین پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

در مرگبارترین حادثه مربوط به سرویس دانش‌آموزی که سال ۱۳۸۹ در بولوار چمران شیراز رخ داد، راننده و سه دانش‌آموز جانشان را از دست دادند.

دیدگاه